Sănătate

Comunicat de presă Spitalul Județean de Urgență ”Dr. Constantin Opriș” Baia Mare

1. Referințe:
Procedura de atribuire: Procedura proprie
Contract de achizitie publica de servicii: SERVICII DE PAZA
Cod/Coduri CPV: 79713000-5 Servicii de paza; Anunt de publicitate: pe site-ul www.spitaljbm.ro
Valoarea estimata a achizitiei: lntervalul intre : 2603121.6 si 3282196.8 lei.

 

2. lnformații generale despre procedura de atribuire
2.1 Legislația aplicabilă
 
Procedura de atribuire s-a organizat în conformitate cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice/sectoriale în Romania la momentul lansării procedurii de atribuire, după cum urmează:
  1. Legea privind achizitiile nr 98/2016
  2. Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor nr 101/2016;
  3. anap.gov.ro
  4. HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractuli de achizitie publica /acordului cadru din legea 98/2016 privind achizitiile publice;
 
2.2. Procedura de atribuire
Procedura de atribuire aplicată pentru atribuirea acordului cadru este: Procedura proprie contractului de achiziție publică/încheierii
 -    Procedura de atribuire a fast initiata prin publicarea pe site-ul www.spitaljbm.ro a Anuntului de publicitate si a documentatiei de atribuire.
Modul de desfășurare a procedurii de atribuire
 Comisia de evaluare responsabilă criteriului de atribuire stabilit în anunțul de evaluarea ofertelor primite și aplicarea de participare/simplificat și documentația de
 atribuire a fost numită prin decizia autorității contractante nr. 774/21.11.2022.
 
Prin adresa inregistrata in unitatea noastra cu nr. 33138/05.12.2022, RAYD SECURITY STAR SRL a facut o solicitare de clarificari, la care s-a raspuns prin adresa nr. 33434/06.12.2022, ambele fiind publicate pe site-ulAutoritatii Contractante.
Prin adresa nr. 33141/05.12.2022, societatea SICA GUARD SRL, a transmis Autoritatii Contractante o contestatie formulata catre CNSC, contestatie care a fost publicata pe site-ulAutoritatii Contractante.
Prin incheierea nr. 3106/C5/2966, din data de 08.12.2022, CNSC dispune suspendarea procedurii, decizie care impreuna cu comunicarea suspendarii au fost publicate pe site-ul Autoritatii Contractante.
Prin adresa nr 3892/2966/C5/25.01.2023, CNSC a transmis Decizia nr. 158/C5/2966 din data de 20.01.2023, prin care obliga autoritatea contractanta sa remedieze documentatia de atribuire, decizie care a fost publicata pe site-ul Autoritatii Contractante.
In urma deciziei CNSC, a fost remediata documentatia de atribuire si s-a fixat si o noua data pentru depunerea ofertelor si acestea fiind publicate pe site-ul autoritatii contactante.
In chiar preziua deschiderii ofertelor, societatea SICA GUARD SRL, a transmis prin e-mail, simultan Autoritatii Contractante si CNSC-ului o noua contestalie formulata catre CNSC, fara nr. de inregistrare si nedata de emitent.
Avand in vedere tardivitatea cu care a fost depusa noua contestatie, motiv pentru care nici CNSC nu putea dispune suspendarea procedurii inainte de sedinta de deschidere a ofertelor, precum si faptul ca s-az fi putut crea nep1aceti eventuali1oz ofettanti, mai ales daca ar fi venit de la distanta, fapt care le-ar fi generat costuri suplimentare tinand seama de cheltuielile cu deplasarea, cazarea etc si care ar fi putut duce la „intoarcerea” acestora impotriva Autoritatii Contractante, generandu-i cheltuieli suplimentare, mai ales in cazu1 respingerii contestatiei, Autoritatea contractanta a procedat la deschiderea ofertelor in cadrul sedintei de deschidere la termenul stabilit comunicat in anuntul de publicitate.

 

2.3. Accesarea ofertelor
 Accesarea ofertelor a avut Ioc in sedinta de deschidere, din data de 14.02.2023, ora 10:00.
 Asa cum rezulta din PV al dsedintei de deschidere nr. 5198/14.02.2023, au depus oferta urmatorii operatori economici:
- ROCCY KJF SECURITY SRL;
- RAYD SECURITY STAR
Lista documentelor depuse de fiecare operator economic:
  1. Documente de calificare
  2. Documente de oferta tehnica
  3. Propunere financiara
 
In urma analizei documentelor depuse, comisia a solicitat prin adresa nr. Achizitii 1499/14.02.2023 ofertantului ROCCY KJF SECURITY SRL completarea acestora cu:
  • prelungirea termenului de valabilitate al garantiei de participare (avand in vedere amanarea termenului de deschidere a ofertelor);
  • Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
  • acordul cu corectia aritmetica referitoare la propunerea
Ofertantul ROCCY KJF SECURITY SRL a transmis raspunsul in plicul inregistrat cu nr. 5461/16.02.2023, facand completarile si corectiile solicitate
  • Procesul de evaluare a ofertelor
2.4.1.      Calificarea ofertanților
Procesul de verificare a fost detaliat în procesele verbale de evaluare nr. 1 - 5, nr. Achizitii 3634/04.05.2023, 3658/05.05.2023,  3786/11.05.2023, 3817/12.05.2023 si 4362/08.06.2023, care sunt parte a dosarului achiziției.
În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, următorii ofertanți au îndeplinit condițiile de participare:
 
În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare si a cerințelor minime asociate, nicio ofertă nu a fost declarată inacceptabilă/neconformă/neadecvată de către comisia de evaluare.
  • Evaluarea propunerilor tehnice
Propunerile tehnice au fost evaluate de comisia de evaluare în raport cu cerințele minime din Caietul de Sarcini pe baza informațiilor prezentate în propunerea tehnică, iar rezultatul evaluării se regăsește în procesele verbale de evaluare nr. 1 - 6, nr.  Achizitii
 
3634/04.05.2023, 3658/05.05.2023, 3786/11.05.2023, 3817/12.05.2023, 4362/08.06.2023
si 4366/09.06.2023, care sunt parte a dosarului achiziției.
În urma evaluării propunerilor tehnice au fost declarate neconforme de către comisia de evaluare ofertele depuse de următorii ofertanți:
Ofertant
ROCCY KJF SECURITY SRL
Oferta este conformă/  neconformă/
inacceptabilă/
inadecvată
Ofertantul nu a facut dovada indeplinirii cerintei din caietul de sarcini « aviz dispecerat în MM + 1 echipaj de intervenție care să cumuleze un numar de minim 2 agenți - în perioada de valabilitate » - oferta este neconforma, in baza
art. 137, al. (3), lit. a), din HG 395/2016
 
În urma desfășurării procesului de evaluare, au îndeplinit cerințele minime din Caietul de Sarcini propunerile tehnice prezentate de următorii ofertanți:
-    RAYD SECURITY STAR SRL..
 
Nc.
crt
Ofertant
Punctaj Factor de evaluare nr. 1
Punctaj Factor de evaluare nr. 2
nc aj total factori de evaluare
tehnici
 
 
Dotarea societatii nu autoturism e pentru interventie
Termen de interventie pentru situatii de urgenta
1
RAYB SECURITY STAR SRL
5
5
10
 
  • Evaluarea propunerilor financiare
 Comisia de evaluare a evaluat propunerile financiare sub aspectul:
  1. corelării cu propunerile tehnice prezentate;
  2. identificării și remedierii erorilor aritmetice și corectării acestora în condițiile admise de lege;
ifl. încadrării în valoarea estimată a achiziției, inclusiv sub aspectul analizării posibilității
disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului respectiv, cu respectarea prevederilor normelor de aplicare a legislației în domeniul achizițiilor publice/sectoriale;
iv. asigurării ca prețul propus sau componente ale acestuia nu este/sunt neobișnuit de scăzut/scăzute în raport cu ce urmează a fi livrat/prestat/executat astfel încât nu se
poate asigura îndeplinirea contractului la parametrii cantitativi și calitativi solicitați prin
caietul de sarcini inclusiv erori aritmetice, iar rezultatul evaluării se regăsește în procesul verbal de evaluare nr. 6, nr. Achizitii 4366/09.06.2023, care este parte a dosarului achiziției.
 
În urma evaluării propunerilor financiare, au fost declarate admisibile ofertele prezentate de următorii ofertanți:
-    RAYD SECURITY STAR SRL..
NR .
CRT.
OFERTANT
UM
CANTITATE NIAXII\/IA ACORD- CADRU
PU FARA TVA (LEI)
PRET ACORD- CADRU FARA TVA
(LEI)
PUNCTAJ
1
RAYD SECURITY
STAR SRL
ORA
169360
18.50
3133160
90
 
În urma evaluării propunerilor financiare, nicio ofertă nu a fost declarată inacceptabilă sau neconformă de către comisia de evaluare.
  • Rezultatul evaluării ofertelor
Rezultatul evaluării ofertelor prezentate de Ofertanți sunt prezentate în tabelul de mai jos:
 
2.4.s. Aplicarea criteriului de atribuire și stabilirea clasamentului ofertanților Procesul de verificare s-a realizat cu sprijinul expertului cooptat numit prin decizia nr.
347/23.05.2023.
Criteriul de atribuire este aplicat doar ofertelor admisibile si luând în considerare informațiile prezentate de Ofertanți în oferta (propunerea tehnica si propunerea financiara) și documentele care însoțesc oferta.
lnformații detaliate privind aplicarea factorilor de evaluare din cadrul criteriului de atribuire care privesc aspecte de natură tehnică și financiară se regăsesc în procesul verbal de evaluare nr. 6, nr. Achizitii 4366/09.06.2023, care este parte a dosarului achiziției.
 
În urma aplicării criteriului de atribuire si a algoritmului de calcul asociat, așa cum a fost stabilit in documentația de atribuire și detaliat conform celor de mai sus, punctajul obținut de fiecare oferta admisibilă și clasamentul rezultat sunt identificate mai jos:
 
2.4.6.lnformații din cadrul ofertelor declarate declarate de ofertanti ca fiind confidențiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală (in sensul prevederilor legislației în domeniul achizițiilor publice/sectoriale)
Ofertantul ROCCY KJF SECURITY SRL, a declarat contractele aflate in derulare ca fiind confidentiale (pag. 14).
Ofertantul RAYD SECURITY STAR SRL, a declarat propunerìle tehnìca si fìnancìara ca fiind confidentiale (pag. 182).
3.      Conflict de interese
Pe durata derulàrii procedurii de atribuire nu au fost identificate situații de conflict de interese.
  1. Observatii
Prin decizia nr. 470/C5/353, transmisa Autoritatii Contractante cu adresa nr. 10866/353/C5/02.03.2023, inregistrata la Autoritatea Contractanta cu nr. 7590/06.03.2023, CNSC respinge, ca nefondata, contestatia formulata de SICA GUARD SRL.
Prin decizia civita nr. 475/2023, transmisa Autoritatii Contractante, inregistrata la Autoritatea Contractanta cu nr. 11212/05.04.2023,  Curtea de Apel Cluj respinge
plangerea formulata de petenta SICA GUARD SRL.
 
5.      Concluzii și semnături
Membrii comisiei de evaluare desemnează oferta prezentata de ofertantul RAYD SECURITY STAR SRL ca oferta câștigătoare pentru această procedură de atribuire, ofertă care a fost clasată pe primul loc în clasamentul rezultat după aplicarea criteriului de atribuire, cu pretul de 18.50 Iei/ora, repectiv 3133160 Iei, pret fara TVA pe cantitate maxima acord-cadru, motiv pentru care se va încheia un acord-cadru si un contract subsecvent cu acesta.
Drept pentru care s-a încheiat prezentul raport al procedurii într-un singur exemplar original pentru a fi inclus în dosarul achiziției.
 
 
Cod de inregistrare fiscala (C.I.F.) : 3694594 ;    
Cod trezorerie: RO08TREZ43621F330800XXXX"
 
Anunt de publicitate
Denumirea oficiala : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ‘Dr. Constantin Opris’ BAIA MARE
Adresa : Baia Mare, str.Geroge Cosbuc, nr.31 tel 0262 205 100/129 ; fax. 0262 276 860
Denumire contract: "ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE INCHIRIERE SPATII DERULARE ACTIVITATII SPECIFICE DIN CADRUL AMG — EXTENSIE A UNIVERSITATII DE MEDICINA SI FARMACIE “ ILUIU HATIEGANU" CLUJ NAPOCA”
Data limita de depunere a ofertelor:  Ora 9.50 Tip contract: Prestari servicii
Cod CPV principal : 70310000-7 - Servicii de Inchiriere sau de vanzare de imobile Valoarea achizitiiei: Intervalul intre 936000.00 si 1092000.00 lei fara TVA
Conditii referitoare la contract: Durata Acordului-cadru este de 48 luni.
Prestarea serviciilor se va face in conditiile stabilite in documentatia de atribuire. Conditiile de participare si informatiile necesare se regasec in documentatie.